loading...
عشق و سرگرمی
ɱơɦʌɱʌɗ ƭɪɣυ ƥʌɗơɾ بازدید : 3 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

\"\"

 

اگه مرد بودن به بالا بودت تعداد سکس هست من مرد نیستم ...

اگه مرد بودن به اینه که تو جمع های پسرونه خاطرات سکس هرکی بیشتر بود...

اگه مرد بودن به تعداد دوست دختر داشتنه بازم شرمنده من مرد نیستم....

و هرکی راحت تر تن و بدن دختر مردم رو نقل و نبات کرد تو مجلس من مرد نیستم ...

اگه مرد بودن به اینکه دوست دخترات خرجت رو بکشن و این برات افتخار باشه شرمنده اخلاقت بازم من مرد نیستم ...

من مرد شدم , که بتونم آبرویی رو از ریختن نجات بدم ...

من مرد شدم که تکیه گاه یه آدم ضعیف تر از خودم باشم ...

سلامتی همه اونایی که مرد هستن نه نامرد...

 

\"\"

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ چجوریه؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 161
  • کدهای اختصاصی

    .